Mjuk toasits

Ja det är kanske lite tramsigt men jag har letat så länge och inte lyckats hitta den perfekta toasitsen till Natalie. I dag satte jag mig igen och sökte runt på nätet eftersom vi pratade om det på förskolan, de måste ju också ha tag i en toasits som Natalie kan sitta på. Och idag hittade jag den som jag sett hemma hos goda vänner - äntligen! *dansar segerdans*

Om du är nyfiken på hur den ser ut och var man får tag i den så gå in på Borringias hemsida och titta på den nedre sitsen som heter Alto. Den är tillverkad i ett material som inte är sådär "blankplastigt" om du förstår hur jag menar? Sätter du någon med skör hud på en vanlig toasits som har den där högblanka ytan så suger huden fast och skadas. Denna är i stället lite matt och snäll mot huden plus att hela sitsen är mjuk.

Fasen vad gött, jag tror jag kommer vara glad över detta länge!!! Ha ha!

Kommentarer

Unknown sa…
Härligt när man hittar det man sökt länge! Härligt för Natalie att kunna få gå på toa som alla andra!

Kram
Anonym sa…
Vilken tur att håller för en vikt upp till 190 kg, också ;))
Ingen risk att Natalie sitter sönder den i första taget!

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)