En liten rapport... :)

Igår var det Vårruset här i Göteborg och jag var med trots att jag inte är någon löpare. Jag brukar gå i rask takt! Vädret kunde inte ha varit bättre så jag och kollegan stegade på ordentligt och sista kilometern smällde jag till och joggade faktiskt. :)

I fredags kräktes ju Natta i bilen och hade feber. På lördagen var hon hängig men feberfri och inga spyor eller hemskingblöjor. På söndagen tyckte vi det var full fräs på henne så det blev dagis igår. Strax innan jag skulle hämta så spydde hon igen... Trist att vi felbedömde tycker jag men ibland vet man helt enkelt inte. Hon var ju pigg och hon åt mat osv. Inte lätt!

Idag har jag och barnen varit hemma och eftersom det var en sån fin dag plus att jag är med i stegtävling via jobbet så det fick bli en långpromenad när Natalie skulle sova!

Nu ska jag vara lite social, vi har en nattlig gäst idag som är i Göteborg på mässa. ESC står på så klart...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)