Med bus i blicken!

Jag är väldigt stolt över min fina vagn!
Kör fort som attans så mamma knappt hinner med att ta kort innan jag sprungit förbi...

Gillar att vara ute, balkongen är ett bra alternativ när man inte får vara hela dagarna på gräsmattan.


Hon är vårt solsken...



Försöker mig på ett självporträtt med Natalie i knät, hon var med på noterna och smilade upp sig. Kan avslöja att hon faktiskt inte bara är lik sin far för så här såg jag ut när jag var liten även om det finns en del skillnader förståss!






Kommentarer

Anonym sa…
Så söt o ni är jättelika såg jag nu på fotot av er två!
Kram Märith =)
Jenny sa…
Ja visst är vi det? Denna bilden var väldigt rolig att se, hon är otroligt lik mig över munnen. Hon har fått mina tänder stackarn... :) Hon lär ju inte kunna ha tandställning som jag hade precis.

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)