Legoland

Natalie promenerar omkring utan för ingången till Legoland med mig tätt bakom för att kolla så hon inte krockar med några barn eller vuxna. Hon ramlar annars inte så ofta längre utan är rätt stabil och det är skönt!
Vi smilar upp oss för kameran!

Min gamla klasskompis Märith som vi var i Danmark med, maken Jonas och barnen i storleksordning: Lova, Loke och Viggo!

The Tilldal family... :)

Lova och Hugo blir uppställda och fotograferade mitt under skylten vid ingången, de är stora nog att lyssna när man säger "stå still här så ska vi ta kort" så det blev ju riktigt bra!


Har ni tänkt på att nu för tiden så springer alla barn fram till kameran och säger "jag får se, jag får se" så fort man tagit ett kort?
På min tid kunde man minsann inte det...! :)
En av mina kusiner berättade att hennes brorsbarn sprang fram till henne då hon tagit kort men hon hade en APS-kamera så det gick ju inte att titta. Barnet fattade absolut ingenting när hon försökte förklara att man måste först ta alla kort på rullen, lämna in den och få den framkallad innan man kan se på korten man tagit... Rena rama stenåldern va?! Ha ha!

Kommentarer

Emelie sa…
Fina kort, spec det på hela familjen=)
Anna sa…
Glöm inte: "spola tillbaka rullen manuellt" också!

Kram från Kusinen med stenålderskameran!
Jenny sa…
Tack Emelie!
Anna: ha ha, glömde det, klart man måste spola tillbaka också!! Hihi!

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)