Testar Evy Daily repair mousse

Ibland snubblar man över något som kan vara värt att testa, ibland snubblar någon annan över något som kan vara värt att testa och tipsar mig om det! (Tack Marie!) Det var på Instagram som Evy Technology la ut info om denna mousse och de letade efter personer med hudbesvär av olika slag som ville testa den, följ denna länk om du vill läsa inlägget. Så nu ska jag smörja Natalie med den, helst tre gånger om dagen för att nå full effekt. Det är lite lurigt dels för att hon och vi inte är hemma dagtid i veckorna, dels för att jag ogärna öppnar hennes förband så ofta. Jag bestämde mig för att välja ut en armbåge som ska få extra omvårdnad av denna mousse under en period eftersom det är relativt enkelt att öppna det förbandet vilket gör det realistiskt att det blir av. Vi får smörja den så ofta vi kan och orkar helt enkelt och se om vi märker någon uppenbar effekt. Det ska bli spännande att se! 

Vi använder sedan tidigare en annan mousse från Evy, After Sun Mousse som jag skrev om på Facebook men jag minns inte att jag haft med den i något inlägg här på bloggen. Följ denna länk in på Facebook så kan du se där. Jag ser att de just nu har specialpris på Apotea om du vill läsa om och kanske även testa Evy After Sun Mousse, klicka här för att komma till Apotea.

Det är mysigt att köpa blommor och när den första frosten kommer så blir det perfekt att ställa ut några fina ljung att pryda på utsidan. Denna stå just nu utanför köksfönstret.

Denna står på baksidan utanför vardagsrumsfönstret. Kanske skulle jag byta plats på dem nu för att få lite variation, eller så borde jag kanske ha båda utanför köksfönstret där ser vi dem oftare.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)