Maj flög förbi och nu är juni här..!

Som vanligt så springer veckorna förbi och vips var det juni! Vi har hunnit med både det ena och det andra på sistone. Ibland när jag tittar tillbaka så inser jag att vi gör ju rätt mycket ändå fast man mitt i allt tycker att "vi gör ju aldrig något särskilt". Nu börjar semestern hägra men det är några veckor kvar. Vad har du för semesterplaner? Vi ska mestadels vara hemma och mysa men vi drar till Mallorca en vecka, det känns riktigt lyxigt och jag längtar redan! (Förutom packningen då, den längtar jag inte efter, haha!)

Natalie var fantastiskt söt och såg väldigt vuxen ut när hon hade vårens dansuppvisning med Sinclairs dansskola i slutet av maj. Tänk vad smink, våffeltång och en stor mängd hårspray kan göra... ;)

Klädtemat var Freshi prince i Bel Air och jag tänkte åttiotal vilket är tacksamt när det gäller kläder och hår. Dock var det ju egentligen 90-tal upptäckte jag när jag googlade men detta var enklast när instruktionen var färgglatt.

Dagen efter kunde jag konstatera att hon har MYCKET hår, ha ha ha!

Maj gick till historien med den värmebölja som kom hit och stannade. Vi badade i Kåsjön här i Partille mot slutet av maj och det var faktiskt varmt.

Hugo fortsätter växa så det knakar, nu är han jämnlång med farfar! 

På Sveriges Nationaldag var det öppet hus på Partille Ridklubb. Förutom att man fick se deras nya fina ridhus, klappa hästar över staketet till hagarna och kolla in hela anläggningen så fanns det möjlighet att rida. Natalie var superlycklig, hon älskar att rida!

Om du inte redan anmält dig till EB-loppet så är det hög tid att göra det nu! Tiden går fort så missa inte planera in detta i kalendern, den 8:e september här i vackra Partille. För mer info och anmälan går du in på hemsidan ebloppet.se

Observera att detta verkligen är ett lopp för alla! Du väljer själv om du vill springa fort, jogga, gå eller kanske promenera med barnvagn eller rullstol. Alla kan vara med på sina villkor. Vill man springa fort och mäta tiden så rekommenderar vi egen pulsklocka eller mobiltelefon i fickan, vi har ingen officiell tidtagning utan lägger mer fokus på att vi alla ska ha en mysig dag tillsammans.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)