Jag har fått en gästbloggare!

Jag har många gånger sett Natalie sitta och skriva både på paddan och mobilen. Jag har tittat över hennes axel och frågat vad hon skriver på och det brukar ofta vara en berättelse om något hon gjort under dagen och kanske med ett eller flera tillhörande foton. Allt detta gör hon i anteckningar, bygger små fina inlägg! Hon spelar också in filmklipp om allt möjligt, som en youtuber men bara sparat på den egna telefonen.

Idag efter frukost hittade jag henne skrivandes på paddan igen och jag frågade om hon vill skriva på min blogg som gästbloggare. ”Va? Får jag det?!” Lyckan var stor! Så håll i er, snart kommer första inlägget!!


Blir det lite ny fart på bloggen nu kanske? Heja Natalie!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)