Tio år!!

Nu har minstingen i familjen fyllt tvåsiffrigt - det är stort!
Vi firade med familjen en lördagkväll två dagar i förväg och här syns att jag försökte hålla mig utanför bild, ser lite knasigt ut, haha!

Vi bjöd in till inflyttningsfika samma helg som Natalie fyllde. När jag började räkna hur många som skulle komma om alla inklusive hela familjen verkligen skulle dyka upp så nådde jag lätt upp till 50 personer - woops! Men det flöt på bra, öppet hus mellan kl 13 och 15 och lyckligtvis kom inte alla samtidigt. Här tog vi en liten parbild och fick med en stycken Emil på köpet - jätterolig bild! :)

På måndagen var den rätta dagen då vi väckte Natalie med presenter och sång. Skinnjackan och nattlinnet som syns på bilden var riktiga toppnoteringar och förutom detta fick hon bland annat böcker, posters till väggarna och en filt. Hon ska också få en cykel men den finns inte redo för leverans ännu så den får hon vänta lite på!

Sedan vi flyttade så har vi väldigt nära till ridhuset i Partille och det är rätt populärt att gå på promenad för att klappa hästarna lite. Så mysigt! För en före detta hästtjej som mig så är det himla mysigt att ha dem så nära att man kan gå fem minuter för att få stryka lite på en mjuk mule.

Kommentarer

Unknown sa…
Grattis på födelsedagen , fast lite sent.. ha en skön sommar
med vänliga hälsningar Gean Nordh

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)