Bling bling

Hugo var iväg en sväng för att åka Go-kart i dag, det var en av födelsedagspresenterna som han "cashade in", åkte med en gammal kompis från tiden då vi bodde i Mölndal. Jag tänkte att då får jag och Natalie hitta på något också så vi stack till Allum och shoppade lite. Alltid när vi kommer in där så utbrister hon "mamma jag är hungrig, kan vi inte äta någonting? Snäääälllla?". I dag var jag också lite hungrig så jag sa ja för en gångs skull. Max är det hon tjatar om mest så det fick det bli. Efter det gick vi till Polarn o. Pyret för inhandling av trosor, de har de bästa för Natalie, en supermjuk hipstermodell med platta sömmar. Vi gick in på Lindex också och där hittade hon en byxdress på rean, vi kunde inte motstå den...
Supersöt i denna dress!

Det fick bli lite bling bling också! Alla tjejer älskar väl bling bling eller? Det börjas tidigt och slutar sent, det hör till. Så det så! ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)