Tjejer på stan...

Ibland snubblar man över bra saker på Facebook, trots att det är reklam! Jag såg i mitt flöde att det fanns balettbiljetter att köpa, Balettakademien Göteborg skulle ha föreställning på Lorensbergsteatern, barn i blandade åldrar som dansade. Natalie som älskar dans har snöat in på balett och jag visste att hon skulle älska att se detta. Det var himla kul att få sträcka över biljetterna och berätta vad vi skulle se några dagar senare!

Selfie på Avenyn med Poseidon i bakgrunden.

Samtidigt som vår balettföreställning började startade också Prideparaden. Synd att vi inte hann att se dem tåga förbi men vi köpte i alla fall en fin liten flagga!

Mitt i programmet fanns en fin poster på huvudrollsinnehavarna, den sitter nu på hennes vägg kan jag meddela... :)

Den fula ankungen hoppar flygandes ur sitt stora ägg!

Kaniner skuttar fram...

Hunden och katten samt några tjänsteflickor.

Svanen dansar här med jägarna.

Natalie var oerhört nöjd efter föreställningen. Vi satt på andra rad och såg verkligen bra och barnen/ungdomarna var väldigt duktiga. Jag funderar vidare på om det är någon idé att ge efter och kolla upp om hon kan gå på balett några terminer... hon har bett om det många gånger men jag har sagt att det tyvärr inte passar så bra. Det hade säkert gått till en början, de går ju inte upp på spetsig tå direkt i början. Men hon har å andra sidan både piano och annan dans så det får nog räcka tills vidare.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)