Hej läsare!

Jag är som alltid förundrad över att det finns en skara människor där ute i världen som återkommer hit gång på gång för att titta in och se hur vi har det. I veckan passerade jag 400000st visningar av den här bloggen. Kanske småpotatis för vissa men för mig är det oerhört kul att se att omkring 400 kikar in varje dag trots att jag inte skriver inlägg lika ofta som för ett par år sedan. Det är jätteskoj, tack för att du läser! 

Senaste veckan

Senaste månaden.

Det vore så kul att veta vilka ni alla är, om du aldrig skrivit en hälsning förut, kan du inte säga hej och berätta varifrån du kommer? Det skulle jag tycka var jätteroligt!

Jag har en fjäril på nageln! :)

Kommentarer

Eline sa…
Hej!

Jag heter Eline och kommer från Stockholm. Hittade dig via Emilies före detta blogg :)

Pluggar just nu på gymnasiet men har i framtiden plander på att bli barnläkare.

Anonym sa…
Hej!
Amanda heter jag och kommer ifrån Öland :)
Anonym sa…
sommar hälsning från gean
Anonym sa…
Hej ! Maria heter jag och kommer från Västerljung .
Menininha sa…
Skickar en vårhälsning från ett soligt Sundsvall.
Anonym sa…
Hej! Tycker att det är så fantastiskt att du har så många läsare. Jag är en av dem, bor utanför Stockholm, är specialpedagog och arbetar med elever med olika funktionshinder.Sänder ett tack och en hälsning till dig och hela din familj. Lena
Jenny sa…
Hej och tack för kommentarerna, kul att ni lämnar en hälsning!!
Ha en skön dag, hälsningar Jenny
Anonym sa…
Jag heter Sabina, bor i Linköping och arbetar på förskola.
Anonym sa…
Hej! ¨
Mikaela heter jag, kommer från Österbotten, Finland. Hamnade av en slump på din blogg en dag och har följt sedan dess! :)
Anna sa…
Hej! Jag heter Anna och bor i Stockholm. Hamnade på din blogg via Emelies en gång i tiden. Tack för att du delar med dig!
becca75 sa…
Rebecca heter jag och har läst din/er blogg sedan ni var med i GP.
Jag bor i Svenshögen en bit utanför Stenungsund!
Jenny sa…
Wow! Tack snälla för all respons! Kram Jenny
Anonym sa…
Hej!
Maria heter jag och bor i Karlskrona, Blekinge. Ramlade in på din blogg för ett tag sen och har läst den sedan dess.

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)