Sönt med helg

Jag känner mig riktigt rutten i dag, det kom smygandes redan i går kväll innan jag la mig och natten var värdelös. Jag har värk i hela kroppen, lite hosta och känner mig frusen och gnällig. Alla andra klär sig sommarlätt och jag går med tjocktröja eller ligger i soffan med filten på. Trist, hoppas det går över fort för jag har verkligen verkligen inte tid att ligga utslagen nu med bara 5 dagar kvar till lägret.

Gräset växte upp fint och vi gjorde klart pysslet förra helgen.

Visst blev det gulligt? Jag fick göra allt för Natalie och en hel del för Hugo också som totaltröttnade på att finklippa band och göra små rosetter och limma fast osv. :))

I går hade min svärfar avtackning på jobbet och på kvällen grillade vi, snart är han pensionär på riktigt, bara semestern tar slut också. Han knäckte en slovensk flaska bubbel av samma modell som vi hade på vårt bröllop - mums!

Utanför svärföräldrarnas hus står en vacker Magnolia

som snart slår ut!

Darko tog sin premiärtur på nya cykeln i dag, hoppas den kändes bra! Han kom bara in och hämtade Hugo för att sticka till Härlanda Tjärn så Hugo får springa 3km. Hugo ska springa Lilla Göteborgsvarvet i år så han behöver få lite rutin på att springa.

Minecraft och schack har hunnits med på morgonkvisten, Hugo fixade en egen värld till Natalie som tyckte det var jättespännande att få spela på datorn, hon har bara kört Minecraft på surfplattan förut.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)