(Innebandy-)helgen är här!

Som vanligt är det gött när helgen kommer, i veckorna hinns det inte med så mycket mer än att jobba, lämna och hämta på förskola/skola, laga mat och sjunka ner i soffan. Denna helgen hinns inte så många saker med heller eftersom Hugo spelar innebandycup i Varberg - Warbergsspelen. De i laget som vill sover över men vår snusförnuftiga son svarade på frågan om han ville sova över: Nej de kommer bara springa omkring och prata halva natten och då får man inte sova gott, jag vill sova hemma.   :)

Match nummer två har precis startat här. Den första hans lag spelade förlorade de tyvärr med 2-1 men det var tufft motstånd och de behövde nog en match för att komma igång. Match nummer två gick betydligt bättre även om den inte var jättelätt heller. De fick kämpa hårt och vann till slut med 5-1.

Bästa utsikten har man på pappas axlar!


Vinst - lycklig kille!

Jag hade bestämt mig för att stanna hemma med Natalie i morgon eftersom hon måste bada och läggas om. På väg hem i bilen kändes det dock väldigt trist att inte få se söndagens matcher så jag ändrade mig, jag vill se i morgon också! Natalie fick bada i kväll, det blev sent och hon kommer nog vara trött i morgon men strunt samma, vi hänger med. 

Just nu håller jag på och testar en ny produkt på Natalie som ska rensa ur såren bra. Hon har haft en riktigt dålig period med många och svårläkta sår så produkten får bekänna färg direkt. Ena knät har på mindre än en vecka läkt fint efter en lång period med krångel, återstår att se om det håller samt om det andra knät tänker läka också. Jag ska skriva ett inlägg om detta snart och berätta lite mer! Nu ska jag snart krypa i säng, det blir en lång dag i morgon.

Kommentarer

Bettan sa…
Hoppas att den nya produkten hjälper :)
Ibland saknar jag innebandycuperna. Det var lite speciellt att gå upp på morgonen, fixa matsäck, packa jättetrunken (var ju ledare) och åka iväg.
Iofs är det helt ok att sova på morgonen.. ;)
Hoppas det går bra imorgon!
Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)