Mars sprang förbi

Det har varit full fart i mars och jag ser att det var länge sedan jag skrev här, det blir lätt så när man har mycket på gång! 

Scandinavium Horse Show, en "given" tillställning för mig som före detta hästtjej. Hoppning var det jag höll på med mest när jag hade hästar men jag har testat på många olika saker så som dressyr, fälttävlan, distansritt, galopp, terränghoppning. Det är kul att man kan göra så mycket med sina hästar. Jag saknar verkligen hästtiden, det är ju en hel livsstil att bo på gård, sköta djuren, köra traktor, bärga hö osv. Bara det där att smyga ut till stallet eller ut i hagen och snooza mule, det bästa som finns. Alla hästmänniskor vet precis, eller hur? *kärlek*

Syrran, Natalie och jag kollade en kväll, vi valde med omsorg för att kolla på en speciell tjej...

Malin Carlbäck som är min brorsdotter och därmed Natalies kusin.

Coola nya danskläder, det blev extra viktigt att ha lite tuffare kläder i den nya gruppen som till största delen består av tonåringar. Natalie är solklart yngst men löser det jättebra, så tuff! Hon har ju börjat på Commersial Jazz och jag tror hon hamnat helt rätt, hon kommer ut svettig och lycklig efter varje pass - älskar det! De får oftast värma upp med lite styrka, bland annat situps. Jag sätter Mepilex som skydd på skulderblad och ryggrad, det fungerar bra hittills.

Här fick Natalie ett mycket speciellt samtal, från Min stora dag!
Natalie har önskat sig en sol-och-bad-semester med familjen så vi kommer få åka till Rhodos om en dryg månad, vad härligt det ska bli! Jag blev inte förvånad över att hon önskade sig just detta, vi har ju sett att hon älskar solresor. Hela familjen är samlad dygnet runt och hon får bada i pool (och hav men det gillar hon inte jättemycket). Dock var inte detta hennes förstaönskan, på första plats låg att få träffa Marcus & Martinus. Det visade sig vara svårt att få det bekräftat, själva träffen. En konsert med lite runt omkring är inte några problem för dem att ordna men träffen var svårare och det var just att prata med dom som var det viktiga för Natalie. Så nu blir det sol och bad i stället. Vilken otur... 😆

Om du inte vet så mycket om Min stora dag så tycker jag du ska klicka in här och läsa lite samt gärna skänka en slant. 
De gör helt fantastiska saker för sjuka barn!

Kommentarer

Anonym sa…
Men vad roligt att hon blev kontaktad av Min stora dag!!! :)

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)