Bilder från julafton i Slovenien

Sötungarna! Vi hade omkring 10 grader varmt, det syns kanske? :)

Natalie tillsammans med sysslingen Ines.

Hugo och sysslingen Maj.

"Jag har fått en godisskål och jag är väldigt nöjd med det!"

"Bäst att vända sig bort så ingen ser den, tänk om de tar tillbaka den?!"

Darkos kusin Maria skojar med Hugo!

Man kan riktigt se vad hon tänker: "Är de till mig? Är det sant? Egna skidor?"
I helgen är det dags för årsmöte med EB föreningen, i år håller vi till i Helsingborg. Jag föreslog att vi skulle lägga det på olika orter för att locka fler "nya" att komma och det nappade styrelsen på! Det erbjuds förutom lunch, info och årsmöte också en utflykt samt övernattning. Jag ser fram emot helgen och att träffa alla! Undrar vart vi ska ta vägen nästa år...?

Kommentarer

Vad mysigt ni ser ut att ha haft det! Själv slet vi med snö och en temperatur på närmare minus 30. Till och med hundarna vägrade gå ut!

Nej, nästa år blir det att resan till något varmt ställe över julen =)
Jenny sa…
Hej, vi börjar också längta efter en resa till värmen. Vi har börjat fråga runt bland vännerna i föreningen för att höra vart de åkt där det fungerat bra. Inte för varmt, inte för fuktigt och sen ska det vara barnvänligt. Det vore mysigt att komma iväg! =)

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)