Onsdag betyder bad

Det känns som att det kommer ta lång tid innan jag prioriterar bort badet framöver. Natta var inte sugen idag, hon var övertygad om att flera av såren skulle göra jätteont så hon gallskrek, grinade och viftade omkring sig. Jag trodde inte att något av dem skulle svida och jag fick rätt! =)

Jag tyckte det var jobbigt psykiskt när hon var sån för något eller några år sedan men nu när hon inte har lika ont så går det bättre. Att sätta ner ett barn som först är livrädd och sedan fullkomligt vibrerar av smärtan när vattnet möter såren är oerhört jobbigt. Skönt att det inte är så längre! Jag undrar dock när och varför det ändrade sig?

Kolla in ankorna nedan. Jag frågade Natta om figurerna rider på ankorna men så var det inte. De sitter och bajsar! Ha ha!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)