Present

Det blev ett jippie härom dagen när det var kallt ute och overallen kom fram, hon älskar den! När vi skulle köpa overall sa hon direkt "jag vill ha en som är lila OCH rosa" och jag fick förklara att det är inte säkert att vi hittar en sådan, vi får se vad vi hittar. Det var mitt i vintern, januari eller något. Första affären vi kom in i hängde den där lite för sig själv, rätt storlek och allt. Ibland ska man ha tur!

När jag hämtade på förskolan igår fick jag paket av Natalie. Hon var sprickfärdig av lycka och stolthet när hon lämnade över det och sa grattis i efterskott. Jag trodde att det hon vävt på så länge skulle bli en matta eller något sådant men det blev en väska. Hon har lagt så enormt mycket tid på detta, det är en stor gåva jag fick. När jag tackat och berömt henne för all tid hon lagt ner sa jag att hon gärna fick låna den om hon ville. "Jag kan låna den men du får INTE ge bort den till mig, det vill jag inte!" sa hon bestämt. Sötaste! Jag sa att jag aldrig någonsin vill ge bort den men hon får låna den hur mycket hon vill. Jag blir nog tvungen att hitta något tillfälle jag kan använda den också för hon undrar om jag inte ska lägga mobilen i den och använda den. :) :) :)

Fint textat kort med favoritfärgerna lila och gult, så mycket finare än så här blir det inte om man frågar Natalie.
Nu får du föreställa dig en massa hjärtan från en stolt mamma! (går ej att göra med blogger)

Kommentarer

Unknown sa…
Men så fin o omtänksamt <3. Kram Märith

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)