Grattis fyraåringen!

I går fyllde Natalie fyra år och som hon har längtat! Kvällen innan sa jag några korta ord till henne som jag sedan fick upprepa, om och om igen... "I kväll säger jag godnatt till min lilla treåring, i morgon säger jag godmorgon till min stora fyraåring". Det var oerhört populärt "snälla mamma, kan du säga det igen, det du sa?" Jag upprepade ramsan någonstans mellan 5 och 10 gånger och till slut fick jag säga att nu är det sista gången, sen säger vi godnatt.

En trött tjej som knappt gick att väcka, det tog två verser och ett högljutt "hurra, hurra, hurra" för att få henne att börja röra på sig...!

Jag hade redan varit uppe en timma så jag ser lite piggare ut än barnen som är nyväckta =)

Jätteglad över en korg till alla sina smycken!

Den här fina Barbie-dockan kan vara med i badet, Natta hade tittat ut den och önskat sig just denna med brunt hår. 

"Vi har något som vi inte kunde slå in, något som var för stort för att slå in. Du får följa med ut i vardagsrummet och titta vad det är för något..."

Vi hittade den på blocket och kände att det var alla rätt. 16 tum, lila, blommor på sadeln och en korg där framme. Gissa vem som vill ut och cykla nu?!

Kommentarer

Unknown sa…
Massvis med grattiskramar till världens bästa Natalie! Fyra år! Då är man ju nästan vuxen enligt Molly! ;-)

Vilken fin cykel! Lycka! ♡

Kram
Susanne sa…
Grattis Natalie!! Vilka härliga bilder!
Anonym sa…
Grattis till söta Natalie!

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)