Yohio

Läste precis en artikel om Yohio på aftonbladet och jag gillar denna kille skarpt! Läs gärna hela men om du inte orkar så läs bara nedan som jag kopierat från artikeln.

Citat:
Du var valt att ta avstånd från allt vad rockstjärneliv med hårt festande innebär. Varför?

– Jag har inget för att romantisera droger och alkohol som förstör kroppen. Om jag är en förebild för unga människor och tycker att det är okej, då tycker ju de att det är okej. Det är ju det som har hänt genom alla äckliga amerikanska artister som romantiserar att ha mycket tjejer, ha sex med allt och alla, dricka så du spyr och ta droger.
- ”Yolo” som de säger hela jävla tiden, ja men om man bara lever en gång, då ska man väl ta vara på det. Inte förstöra det med en massa skit som man kommer att ångra när man blir gammal." 
Slut citat.

Behöver jag säga att jag gillar den här grabben?! Låten är bland de bättre i startfältet och jag kommer defenitivt lägga några kronor på att rösta på honom.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)