Ha en trevlig helg!

Igår var grabbarna på hockey, så här såg Hugo ut när han åkte.

När han kom hem bytte han snabbt om till den här fina dressen!


Jag plockade bort gummiankor, barbie sjöjungfru och andra leksaker och plockade fram mina kokosgrejer. Ganska avslöjande att de håller så länge, jag badar inte så ofta...

Jag försåg mig med en liten bit hemmagjord choklad, ett glass vitt vin och en bra bok - gillar du också Läckberg?

Och fin-pojken gör sås igen! Innan förra helgen frågade Darko vad Hugo ville äta till helgen. "Vi kan väl göra brunsås?" sa han snabbt då. Efter en stund kom han på att det skulle bli gott med hemgjorda köttbullar till det men ändrade sig sedan till snabbstekt skinkschnitsel efter att ha bollat idéer med Darko. 

Kommentarer

Susanne sa…
Riktigt nice med en kille i den åldern som är intresserad av att laga mat!
Och - I love Läckberg! Tycker bara att hennes senaste böcker har varit så otroligt obehagligt mörka.. men de är bra.

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)