Biljardpalatset med jobbet

Idag gick Natta till förskolan och jag till jobbet, båda ganska krya faktiskt (oväntat eftersom jag var så totalsänkt i måndags). Jag känner fortfarande av förkylningen men har inte förbrukat en endaste värktablett eller nässprayning så jag är väl i ganska bra skick ändå.

Vi hade en trevlig jobbaktivitet ikväll, middag och biljardspel. Jag har väl provat någon gång för typ 10 år sedan men är en total nybörjare så det var intressant. Jag varvade katastrofala saker med någon enstaka briljant träff och lite tur. En trevlig och rolig kväll med glada kollegor helt enkelt!

Något annat att se fram emot är årsmötet med EB föreningen på lördag! Det blir en trevlig eftermiddag med föreläsningar och årsmöte blandat med lite mat och kaffe. Det ska bli himla skoj att träffa alla dem som man annars bara hörs av med via telefon eller dator.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)