Prinsessan Estelle Silvia Ewa Mary

Jösses vad det skrivs i media om den lilla nyfödda prinsessan! Vad är problemet med namnvalet undrar jag?? Är det inte toppen att vi faktiskt får lite förändring i kungahuset, att man inte följer varje tradition till punkt och pricka? Jag tycker det är väldigt bra att man "moderniserar" det man kan när det gäller kungahuset, annars tror jag att folk totaltröttnar.

Själv tänker jag mest på denna lilla tjej och hennes familj som mitt i hela Sveriges lyckorus över en nyfödd prinsessa måste hantera det faktum att deras egen lilla prinsessa inte finns hos dem längre. Fruktansvärt sorgligt.

Här borstar vår lilla sessa sina tänder. Jag kan inte låta bli att förundras över att hon gapar varje gång, bara för att hon vet att hon måste. Hon grimagerar och protesterar, oftast är tandborsten röd när vi är klara. Världens tappraste lilla älskling...

Kommentarer

karro sa…
Små 3åringar, de vill så gärna hjälpa till och vara duktiga, och så duktig hon är er lilla prinsessa, som kämpar på varje dag och ändå behåller sin busiga blick och sitt fina leende. Duktiga lilla N.
Anonym sa…
Hej! Jag följer din blogg och ert liv sedan inslaget inTV 4. Ni gjorde ett så bra intryck på mig, inte för er situation som nog är så svår, utan för er gemensamma samsyn på hur ni får vardagen att fungera. Du verkar vara fantastisk, vill bara säga det! Varma kramar Sofie

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)