Funky på besök!

I söndags var björnen Funky med på dansen. Natta var reserverad till en början så vi vinkade bara. Efter fem minuter ville hon följa med mig fram så jag kunde hälsa på björnen. Då ville hon skaka tass också så det blev många "goddag". En stund senare fick man ta kort med björnen - lycka!

Efter detta hade alla hämningar släppt och hon vågade för första gången krypa igenom en liten tygtunnel. De andra barnen har krupit igenom den varenda gång men Natta har bara tittat. Hon är rätt bestämd så jag har inte pressat på utan väntat ut henne. Denna gången gick hon rakt fram och ställde sig i kö som nr 2. Japp, hon hade bestämt sig!

Kommentarer

Unknown sa…
Funky kommer til oss nu på söndag. Molly längtar och Theo fasar... ;-)

Kram
Bettan sa…
Haha, ibland när jag läser om Natalies blyghet tänker jag på min dotter när hon var liten. Stentuff, men jätteblyg. Det där talesättet om att någon hänger i mammas kjolar stämde på ngt sätt, hon stod gärna bakom mina ben och kikade fram för sedan helt plötsligt, från ingenstans bara bestämma sig för att ta klivet fram. Men det kunde ta lååång tid innan steget togs.. ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)