Bläddrar

Håller för första gången ett provtryck av informationsfoldern i min hand! Bläddrar, bläddrar, läser och bläddrar fram och tillbaka. Det måste vara hundrade gången jag korrekturläser dessa texter men jag hittar fortfarande småsaker som man kan ändra eller lägga till. Nu handlar det dock mest om finlir så som att något inte är tydligt nog mitt i en text så man kan tjäna på att fetstila vissa ord. På fredag lämnar jag mina slutkommentarer och sen är det tryck som gäller. Jag måste säga att detta är en av de roligaste projekt jag någonsin hållit på med! Att sedan göra det ideellt för EB föreningen gör att det känns ännu bättre. Jag hoppas att många kommer ha nytta av denna folder och jag längtar tills vi kan börja skicka ut den till nyblivna föräldrar och vårdinrättningar. =)

Kommentarer

Anonym sa…
Vilket bra och viktigt jobb. Det behövs
Nanna

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)