Äntligen helg!

Darko har en vecka kvar och jag två, längtar du också efter semester eller är du redan igång? Jag har jobbat ganska mycket på sistone och när barnen är lagda kollar vi på Game of Thrones tills jag somnar så det har inte blivit mycket datortid. Jag orkar liksom inte tänka ihop något kul att berätta om så det blir lite fattigt här, men jag återkommer!
Så här glad blir man när helgen äntligen kommer efter en hård arbetsvecka!

Natta kollar på Netflix.

Darko lagar mat till ett helt fotbollslag, de ska ha träningsläger i helgen så Darko och den andra tränaren lagar varsin maträtt som ungarna ska få till lunch lördag och söndag. Ambitiösa pappor, eller hur?


Hugo som suttit vid en dator hela veckan fortsätter när han kommer hem. Han har gått på CGI's sommarskola för barn till anställda, ett suveränt initiativ som är mycket uppskattat.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)