Hugo 8år

Natalie och jag väckte honom med sång. Darko var bortrest måndag-tisdag så han ringde och sa grattis, kramarna fick komma på kvällen i stället.

Mer räls till hans elektriska tågbana.

En ny sparkcykel - lycklig!

Han tittar igenom kartongen, vad var det som ingick egentligen?

Och sen några ärevarv. Han konstaterade att man kunde trixa med den "mamma det är ju en trick-sparkcykel" sa han lyckligt när han insåg att man kunde snurra den ett varv runt utan att något tog emot.
Han fick ett hempysslat kort där det stod något sådant här: "Du får en shoppingdag med mamma, bara du och jag ska åka iväg och handla kläder till dig och sen får du välja var och vad vi ska äta". Han blev mycket nöjd över den presenten också (trots att det var en paniklösning från min sida, jag hade inte hunnit smita iväg på lunchen och köpa kläder som planerat eftersom vi hade lunchmöte på jobbet...)!
För 1-2 månader sedan fick han en ny cykel och den räknas också som en för tidig födelsedagspresent. I år blev det med andra ord några få men dyrare presenter och han tog det bra som tur är, jag tror han börjar förstå det där med att vissa saker kostar mycket mer än andra. :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)