Födelsedagskillen

Hugo fyller 8 idag men eftersom jag "ligger back" med mina uppdateringar här så börjar vi i söndags då han firades 2ggr. Först hade han kalas hemma med kusinerna och grannarna. De spelade fotboll på gräsmattan och någon råkade smocka till honom rätt över näsan i en närkamp. Han blödde så mycket näsblod så det sprutade ur näsan. Darko och hans bror fick rycka in med kyld handduk mm.

Några timmar senare var det dags för firande nr 2 och detta var lite speciellt. Man måste vara minst 7 år och 130cm lång... gokart!! Han hade otroligt skoj och det verkade hans gäster också ha.

Jordgubbstårta är en favorit, årets är köpt eftersom tiden inte riktigt räckt till på sistone.

Laddad och mycket förväntansfull!

Första omgången körde han lite lugnare. I pausen såg han att han hade tredje bästa varvtid så då växte tävlingsinstinkten och efter om gång två hade han putsat sin varvtid gång på gång och avslutade med dagens snabbaste. Det ligger i generna det där tror jag... säger jag som brukar fajtas om förstaplatsen de få gånger jag kör gokart! ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)