Cirkus Scott i Göteborg

Helgen flög förbi ovanligt fort då mycket var inplanerat. Jag och Natalie shoppade loss på Frölunda torg på lördagen och på kvällen hade vi gäster. Darko och Hugo har varit på fotbollsträningsläger hela helgen, eller Darko har varit tränare och Hugo har deltagit. I går söndag såg jag av en slump att det var cirkus i stan och Natalie har nyligen pratat om att hon "aldrig gått på cirkus" (hur hon nu kom på det). Vi pratade om det kort och kom fram till att det finns så mycket som Natalie aldrig kan vara med på som Hugo gör så därför kan hon få göra detta själv.

Spänd förväntan!!

Laddar med energi innan det börjar.

Glada tjejer och jag tror Natta har lite choklad på tänderna för de ser brunaktiga ut och det är de inte... :)

Lindans, bokstavligen.

Hästarna var poppis, Natta älskar hästar, vad har hon fått det ifrån tro? ;)

Sjölejonet var hur cool som helst, Natalie skrattade högt flera gånger. :)

I pausen skyndade vi oss att köpa biljett till ponnyridningen - lycka!

Stoltaste tjejen i tältet!

Fina elefanter som balanserar. Jag tänker alltid på elefanter som går "rampage" och river och härjar när jag ser dem, det händer ju ibland. Det går ju liksom inte att stoppa en sådan där koloss. Jag berättade en historia för Natalie från när jag var liten och gick till en cirkus i Hovsta i Örebro där jag bodde, de ställde upp sig på gärdet bredvid vårt hus. Jag tog med en hel ICA-kasse med äpplen från vår trädgård för att mata djuren. När jag gett elefanten det första äpplet så tänkte han antagligen att det där var ju gott för ut kom en lång snabel som tog hela kassen ur händerna på mig!


Nöjd och glad med ett lasersvärd i handen och sprillans ny klänning.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)