En stolt och en slapp...

Natta visar stolt upp sina nya kläder som vi köpte i lördags. Hur blev hon så här stor undrar jag? Långa, söta lilla tjej! Tröjan är strl 116 men den kommer ju inte räcka länge. Så kan det gå när man inte provar, jag trodde det var solklart att hon skulle ha 116 eftersom hon är 110-111 någonting men jag borde gått upp en storlek. Byxorna passar bra i alla fall. 



Hon ser himla glad ut trots en väldigt ond tå. Igår på förskolan hade hon lite oturligt slagit i sin ena stortå och det blev för första gången en blåsa hela vägen runt tån och på trampdynan. Man har stor del av sin balans just där så det gör ont att gå. Det hindrar dock inte henne. När jag på kvällen lagt om den och smetat på en massa zinksalva tog det inte mer än 5 minuter innan hon konstaterade "snart kan jag springa mamma, titta här" och så försökte hon jogga iväg. Jag bad henne att ta det lugnt och vara lite rädd om sig "ja men jag kan ju i alla fall gå så här fort" svarade hon och gick sitt snabbaste. 

Vad ska man säga? Inget stoppar henne i alla fall, så mycket har jag förstått. Hon är en riktig tuffing min stora lilla kärlek. :)

Sportkillen kollar på fotboll när han inte spelar själv..!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)