NK Krško vann Gothia cup 2013 P14!

I lördags gick finalen av stapeln och banne mig de Slovenska grabbarna tog hem segern trots sjukdom i truppen, så himla kul! Darko och Hugo har följt dem hela veckan, jag fick hålla mig hemma med Natalie vissa av matcherna, hon pallar inte att kolla på 3-5 matcher per dag.

Intåg på arenan.

Nationalsången

De outtröttliga supportrarna som hejat, gapat, klappat och hojtat hela veckan! Darko tappade nästan rösten mitt i veckan så på kvällen när vi kommit hem så säger jag att han kanske ska ta sig en whiskey för att kurera halsen. "NEJ!" hojtar Natalie bestämt direkt "det är inte lördag idag!" ha ha ha ha!

Flaggan har det viftats en hel del med också. 

Instruktioner och peptalk inför straffarna, det stod nämligen 0-0 efter full tid.
Nu jäklar!
Fick lyfta bucklan efter att ha satt alla straffar, Indonesien missade två av fem.


Segerfotografering efteråt. Denna bild tog jag med min mobil och när vi senare googlat efter artiklar så har vi hittat den i två artiklar i Slovenska tidningar... Texten under "Fotograf Jenny Tilldal"? Nepp, plockad rätt från facebook antagligen utan att kolla upp vems bilden är.  Jag bjuder på den. :)



Alla segrare fick en rundtur runt Göteborg i öppen buss.


Natalie är glad över reklamarket som hon fått inne på arenan, Hugo busbarn pajjar bilden genom att sticka in sin ihopvikta mitt framför just när jag klickar... Skitunge!

Hugo fick känna på bucklan, väldigt stolt!

Hjälptränaren håller fast huvudtränaren... he he!

Jag vet inte hur väl det syns men nästan hela Pommacen sprutades över honom så han är dyngsur! Klibbigt och gott i värmen kan man gissa.....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)