Prinsesskrona och båttur med jobbet

Jag frågade om jag fick ta kort på Natalie när hon har sin krona på sig och det fick jag men tältet måste synas också! :)

Efter lite trugande fick jag ta en närbild också där kronan syns lite bättre. Stolt tjej!

Jag var på en mindre jobbresa måndag till tisdag. Vi (jag och min chef) körde upp till Brevik, hade möte med bland annat terminalen och åkte sedan med vår båt tillbaka till Göteborg. Här ligger hon, fina Ficaria Seaways i solskenet vid kajen i Brevik. I morse klev vi i land klockan åtta i Göteborg, lagom att köra den korta vägen till kontoret och dra igång och jobba. 

Utsikt över terminalen, bilden tagen från bryggan ombord.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)