Kalas

Natalie trodde knappt det var sant att Hugo låg där i sin säng och sov i morse! Hon stod förväntansfullt på golvet och tittade upp tills han kom ner för sin stege och kramade henne. Jag har aldrig sett dem kramas så länge som i morse. De har även kramats flera gånger under dagen och det är oftast Natalie som vill kramas för en gångs skull. Oj vad hon har saknat honom! Hans resa var nog nyttig också för henne.

Idag har Hugo haft bowlingkalas och han var väldigt nöjd med sin dag! Vi har mest farit omkring som skottspolar för att hinna jobba, hämta barn, till kalaset, håll igång kalaset och fota osv. Har inte fört över några bilder men jag tror vi har många glada foton på guldklimpen.

Idag tog jag mig tid och ringde kompisen som vi ska fira midsommar med så nu har vi styrt upp vem som fixar vilken mat osv. Vi har också bestämt oss för att sova över hos dem för att kunna ta det lugnt och inte titta på klockan och läsa av hur trötta barnen är. Det kommer bli en skön familjedag tror jag!

På jobbet kan jag bara konstatera att det finns att göra just nu. Det finns alltid att göra men nu finns det lite extra... ;) Är lite extra trött på kvällarna så kanske borde jag låta huvudet och kudden mötas lite tidigare i kväll.

Godnatt, vi ses en annan dag! Tack för att du läser och ibland tar dig tid att kommentera. Blir så glad när jag ser att du som läser har nytta av det jag skriver. :)

Kommentarer

Unknown sa…
Det är nog nyttigt för syskon att sakna ibland!

Härligt att kalaset blev lyckat!

Kram
Anonym sa…
Så roligt att se när de blir så glada, det är väl syskonkärlek.
Hoppas ni får en fin midsommarhelg.Varma kramar Gean
Anonym sa…
Det är inte fel att vara ifrån varandra ibland, ser det på mina barn också.
Ha en trevlig midsommar.

Kram
Sissi

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)