Lekia Eriksberg

Visste du att Lekia har öppnat en ny butik i Eriksberg? Jag vet det eftersom jag känner ägaren. :) Den ligger där mitt i längan på bilden, mellan Systembolaget och Lindex.  Bilden har jag lånat från den här sidan. Det är vår vän Emil som också äger Lekia i Kungälv och Lekia i Alingsås som slagit upp portarna till butik nummer tre. Lycka till Emil hälsar hela familjen!!

Jag ska försöka ta mig dit snarast så jag får se hur det ser ut för jag är väldigt nyfiken. Jag tror att vi kommer handla en hel del där för denna ligger ju bäst till geografiskt för vår del. Åker vi till Kungälv eller Alingsås så är det i princip enbart för att besöka Lekia men Eriksberg som är närmre kan vi spontanåka till när som helst!

Kommentarer

Unknown sa…
Toppenbra! Vi tycker om Lekia, finns en jättefin Lekiabutik här uppe i Lidköping som vi alltid brukar gå till när vi är på besök hos mina föräldrar men nu kan vi ju göra det även på hemmaplan!

Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)