Typiskt

Jag trodde att nacken var bättre men nu efter lunch är den sämre än någonsin, det strålar och värker precis hela tiden hur jag än gör. Jag har precis smort på Voltarengel och tagit några tabletter, vetekudden är rejält uppvärmd i micron. Jag sitter som en stolpe i soffan och tittar på damernas stafett.

Jag hade tänkt hämta Natalie lite tidigare och bada henne idag men det blir inget med det. Jag kan inte stå böjd över henne i badkaret och tvätta henne, än mindre vara på fötterna och lägga om sår i olika vinklar i en timma efter badet. Jag vet fasen inte hur jag ska göra med det där för Darko och Hugo har precis stuckit mot Hemsedal och jag är själv. Så praktiskt det hade varit om jag hade haft någon av mina erfarna vänner i EB-världen på nära håll som kunde hjälpa mig...

Håll en tumme för att Natalie klarar sig ett par dagar till utan bad, jag får akutomlägga det som måste bytas och sen får resten vara så länge.

Kommentarer

Susanne sa…
Ouch, hoppas det går över snart!! Jag brukar få ont mellan skulderbladen ibland om jag har sovit dåligt, är stressad mm, då funkar inga tabletter utan det är bara värme som gör någon skillnad. Gott att vi har våra vetekuddar!!!
Sen undrar jag om du kan ändra min länk i din sidopanel till sinead.se/eb-veckan.html istället för jag har fixat om sidan och den gamla länken går inte ens till någonstans där man kan hitta EB-veckan-sidan. Tack förresten för länkningen!
Jenny sa…
Hej, ja vetekudden är guld värd!
Jag har ändrat länken nu, tack för infon och din hjälp. :)
Kram Jenny

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)