Baka

Jag är som mamma var, står om kvällarna och grejar... :) Igår kväll bakade jag och ikväll skär jag och fryser in världens godaste chokladbrownies. Jag undrar verkligen vad det är för märke på bakplåtspappret jag fick så jag vet vad jag INTE ska köpa nästa gång, fick dra bort det i små pilliga remsor efter att ha flippat hela plåten upp och ner. Sjukt besvärligt kan jag lova.

Busbarnen sover gott och Darko sover på hotell i natt så jag pular för mig själv här hemma. Natalie sover nog extra gott, vi har bestämt oss för att testa utan middagssömn på dagis. :)



Kommentarer

Anonym sa…
Mmm.. såg smarrigt ut, du måste ju lägga ut recept också när du lägger upp såna där bilder ju ;-). Kram Märith
Jenny sa…
He he, jag kan maila dig receptet, denna kaka är en toppnotering kan jag lova! :D
Kram Jenny
Anonym sa…
Ja tack =), Kram Märith

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)