Sjukstuga

En kollar Barbie, en kollar Mästarnas mästare, en surfar och en umgås med släkten.





Jag har varit hemma från jobbet i 3 dagar, har åkt på en rejäl förkylning. I morse tänkte jag faktiskt åka till jobbet, gick upp och gjorde mig i ordning och så. När jag skjutsade barnen till skola och dagis kände jag att jag bara ville gå och lägga mig igen så jag åkte hemåt. Jag har fortsatt kolla på TV för tredje dagen i rad, börjar ledsna lite nu faktiskt men är tacksam för programbiblioteket som HBO erbjuder via fibern. 

Jag somnade och sov 3 timmar mitt på dagen och fick sen tvinga igång mig så jag kunde hämta barnen och åka förbi svärföräldrarna en sväng. Två släktingar från Slovenien är här en vecka och då får man passa på att träffa dem även om man inte är helt pigg och kry. Efter max 30 minuter i huset kom Hugo smygandes "mamma jag har ont i huvudet" och han såg inte vass ut. Han höll dock ut och åt lite mat och tårta innan vi tog oss hemåt. Natalie ville absolut följa med oss så Darko blev kvar själv där en stund. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)