Åkte tåg

I helgen gjorde vi något som barnen tjatat om i en evighet - vi åkte tåg! Vi ställde oss på pendlarparkeringen i Partille och tog lokaltåget in till stan. Hugo var förundrad över att det inte svängde mer... Kanske skulle vi åkt tåg första dagen och till Liseberg andra dagen? Balder går ju aningen fortare menar jag! =)

Spänd förväntan hos barnen!

Fin kille som spanade intensivt men ändå gav mig 5 sekunder att ta detta fina kort!

Natta däremot släppte inte tågrälsen med blicken! :)

JAG SER DET!!!! Vrålade Hugo när det syntes långt bort.

Natta speglar sig och beundrar sin nya jacka!

Japp, den är snygg på baksidan också! På slaget har vi klämt fast en blomma som hon fastande för.

Hugo blev trött och pausade i vagnen "Vad skönt man sitter" var kommentaren!



Det blev en glass i solen i Brunnsparken.

Det var soligt men inte särskilt varmt. Natalie fick en halv portion mjukglass men orkade bara äta upp hälften.
Jag tror jag fått ordning på bildkvalitén nu. Jag ändrade till "stor" på bildinställningen och då verkar de gå över mer högupplösta. Nackdelen är att liggande bilder kommer sticka ut lång ut i sidpanelen men det får jag väl redigera i efterhand när jag har en dator till hands.

Kommentarer

Susanne sa…
Vad tråkigt att Blogger inte kan uppgradera sina grejer och fixa en design som funkar. Hur svårt är det att ha bildstorleken att passa i fönstret liksom. Det brukar jag alltid ställa in i alla templates som jag gör.
Ser ut som ni hade en skön dag i stan iallafall!
Susanne sa…
Vad tråkigt att Blogger inte kan uppgradera sina grejer och fixa en design som funkar. Hur svårt är det att ha bildstorleken att passa i fönstret liksom. Det brukar jag alltid ställa in i alla templates som jag gör.
Ser ut som ni hade en skön dag i stan iallafall!
Anonym sa…
Kul!
Natta har en mycket snygg jacka =)
Kram!

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)