Hemma igen

Jag har varit på kurs med jobbet i tre dagar, ombord på Crown mellan Köpenhamn och Oslo. Det har varit tre intensiva och roliga dagar med ett riktigt roligt gäng!


Köpenhamn

Kryssare i Köpenhamn

På väg in mot Oslo

Oslo

Oslo


Shopping - något för alla och gladast blev barnen! Hugo tyckte legobilen var jättecool (han har självklart redan byggt ihop den) och Natalie bar runt på dockan med orden "mamma, jag ÄLSKAR den här dockan". Komiskt var att jag gick där i shoppen och kollade dyra viner, bestämde mig Amaronen ovan och när jag kommer hem säger Darko "ja men det där är ju den jag fick i 40-årspresent". VAD är oddsen?!

Den här knäppa bilden lägger sig ner när jag skickar över den med blogger-appen och sen går det inte att göra något. Suck. I alla fall; me - business version! ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)