Premiär på Liseberg


Jag får väl köra på ett slitet uttryck: en bild säger mer än tusen ord. =)
Jag uppdaterade blogger-appen idag och nu lägger sig bilderna på vänster sida och är av usel kvalité, suck. Håll tillgodo i alla fall, det syns ju var vi var och att ungarna hade skitkul! Vi avslutade med Flumride och blev genomblöta och sen åkte vi hem. Kaninlandet är fint förresten, den nyrenoverade delen på Lisse, ungarna gillade det! Det enda minuset just nu är att Hugo önskar att han var 140 lång (är 2cm ifrån) och Natta önskar att hon var 110 (är några centimeter ifrån)... Hugo vill åka ALLT och Natta vill åka Kållerado. Oj vad hon grät när hon insåg att hon inte fick åka den. :(





Kommentarer

Unknown sa…
Vad härligt ni ser ut att ha haft det! Vi kör premiären i morgon.

Jag tror att era når nästa längdgräns innan sommaren är slut. Våra kortisar får nog vänta ett par år till, Molly nådde ju 90-gränsen förra sommaren...

Kram
Anonym sa…
Ni ser ut att ha haft en härlig dag. Jag tror som föregående att båda barnen når längden innan sommarens slut. Jag ska hålla tummarna för det i alla fall.
Hur går det för Nathalie att åka, tänkte på tryck och stötar från säkerhets bälten mm?

MVH/Annika

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)