Ibland måste man

Jag är tjejen som hatar att shoppa. Det är jobbigt att gå från affär till affär, det är jobbigt att dra av och på kläder och man ser alltid för jäklig ut i spegeln - blek, fet, rynkig och kläderna som såg snygga ut på skyltdockan eller galgen ser ut som ett skämt när de hängs på mig.

Men ibland så händer det att även jag lyckas hitta ett guldkorn, ett plagg som liksom ropar på mig därifrån sin galge och sen också sitter bra på. Jag letade efter en ljus trenchcoat och hittade denna av märket mexx. Så fort jag såg ärmen och slaget sticka ut från klädstället så visste jag: "sitter den bra så måste jag ha den" och nästa tanke var "hoppas att den inte kostar 3-4 tusen". Nu hänger den där nere och jag längtar efter att använda den! :))

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)