Dockan och vatten

I går fick Natalie äntligen ta med sig sin hemsydda docka till förskolan. Det är en grej de kör med på vår förskola, alla barnen har en hemsydd docka som de varje morgon sätter i ett hus för att visa att de är där just den dagen. I morse fick hon för första gången sätta i sin docka och personalen berättade att hon var väldigt stolt!
Mamma har äntligen sytt färdigt min docka till dagis! Det tog lite tid eftersom mamma vill pyssla till det lite extra när hon väl kommer igång... Den är sydd av Natalies urväxta kläder.

Här är min fina barbapappa-mugg med dubbla handtag, den gillar jag väldigt mycket!


Äntligen har Natalie blivit bättre på att dricka vatten. Hon får dricka både ur pipmugg, mugg med handtag och vanligt litet glas. Hennes resurs på förskolan tycker att det äntligen lossnat även hos dem, där dricker hon just nu ur en pipmugg med rundade kanter.


Glad tjej!


Kommentarer

Carin Persson sa…
Hon ser sååå stolt och lycklig ut med sin nya fina docka!!!!
Följer eran blogg, och jag vill bara säga att ni alla fyra är fantastiska!!!
Sköt om er,kram!!!/Carin
Unknown sa…
Vilken fin docka! Vad duktig du är!! Jag hade fått be mamma eller nån om det hade varit vår förskola, kan inte ens lägga upp gardiner, folk bara skrattar åt mig när jag försöker... ;)

Såg att ni också skulle på matmässan på lördag! Vore ju jättekul om vi kunde ses!

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)