Ett sött par!

Vi har på förslag av Natalies resurs infört en ny rutin vid hämtning. Jag ringer när jag snart är där så hinner M sätta på henne kläder och stoppa henne i vagnen och när jag kommer så kan jag bara köra iväg med henne snabbt och lätt. Hämtningarna har nämligen varit hemska det senaste. Natalie strider och strider från dagis till skola och ända hem plus en halvtimma till. Skrik, brottning och en hel massa tårar. Med den nya rutinen så hinner hon inte tänka till utan rätt som det är så är vi på väg och irritationen hinner inte blossa upp. Idag tog vi oss ända hem utan något bråk och det var länge sen, skönt!!

Kommentarer

Fummlan sa…
Va skönt att hitta en rutin som fungerar. Jag vet hur det är att bråka. Vi har världskrig från det att jag säger att vi ska åka hem tills vi är hemma och hon har lugnat ner sig. KAOS!!!

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)