Många blåsor på lillfia just nu

Igår var det kickoff med jobbet, först möte och sedan ut och käka lite gott. Det var en trevlig kväll och mycket god mat, jag körde så det var ingen partykväll precis. Jag kom hem i rimlig tid men var supertrött! I morse var jag också helt urlakad och jag har gäspat en hel del idag, känner mig sliten. Det börjar komma ikapp mig att jag blir väckt så ofta varje natt, jag har också svårt att somna om och ligger ibland vaken 1-1,5 timma. Natalie kommer fortfarande tidigt och i natt så låg hon och kliade sig mycket igen så i kväll fick hon 5 droppar i stället, hoppas det hjälper bättre.

Det har stuckits många blåsor den senaste veckan, mest i munnen och på fingrarna. Jag har tyvärr sett den första tendensen till spänd och oflexibel hud på insidan av ett finger. Vi intensivsmörjer och töjer fingret extra mycket varje dag och jag har börjat fundera på när man ska ta hjälp av en sjukgymnast eller liknande. Än så länge tror jag att det går bra men det är nog inte långt borta.

Jag får många mail om fjärilsbeställningar nu och det är kul! Jag försöker dock att inte sitta med det varje dag utan att ta det några kvällar i veckan så det inte blir för intensivt, därför kan man kanske få vänta några dagar innan svaret kommer. Idag betade jag av omkring 15 mail som kommit in de senaste dagarna, inte illa va! Nu ska jag även packa i ordning 5 kuvert som ska skickas ut till de som har betalat, sen är det natti natti kan jag lova. *gäsp*

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)