Bazar på skolan

Idag har det varit öppet hus eller bazar eller vad det nu kallades på Hugos skola. Natalie tyckte det var jätteskoj att få hänga av sig alla ytterkläder på Hugos krokar och faktiskt gå in och leka där inne. Hon hittade ett kök som var omåttligt populärt bland alla småsyskon och där spenderade vi en hel del tid.

Vi fikade också på goda bakverk som barnen gjort (ska ta reda på receptet på en kaka som gjordes i långpanna -supergod!!) plus att vi gick runt och tittade på allt som barnen gjort fram till nu. Det var en "drömlekplats" som de fått skapa själva, en massa teckningar och diverse andra saker de byggt.

Väldigt upptagen...
...med att organisera om i skåpen.
Natalie? "va, vem, jag?"
Glad tjej som hade svårt att slita sig!

I morgon är det dags för FunkyKidz-uppvisning och jag får allmän panik. Tiden räcker inte till. 90% av våra garderober ligger i tvättstugan, va sjutton ska vi ha på oss?? Jag behöver fixa något cowboy-likt till Natta också, när ska jag hinna det?? Ja det får ju bli i morgon eftermiddag. Suck, jag hatar att vara så sent ute. Visst kan jag vara tidsoptimist men detta är för sent till och med för mig.

Nu ska jag stupa i säng och somnar med en tumme knuten för att jourtelefonen inte ringer i natt.

Immingham var trevligt men det tar på en att vara ute och resa plus att jag kom hem så sent igår kväll. Käkade en Billys panpizza mitt i natten eftersom jag inte hann få i mig något i Amsterdam mellan flighterna, hur nyttigt låter det då?!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)