En lätt hysterisk vecka

Idag fick jag dra till ett bad på Natalie på "fel" dag. Jag slutar tidigare på onsdagar för att bada henne så det blir liksom lite stressigt att göra det en annan dag. Men trots sömnbrist och tidsbrist så gick det väldigt bra. Hon var omlagd och klar vid sju och humöret var fortfarande på en okej nivå. Såren är väl inte helt okej, flera av dem är fortfarande kladdiga och munnen krånglar vidare.

Under badet micrade jag en matlåda åt Hugo eftersom Darko var iväg på en jobbaktivitet, själv fick jag äta när busarna var i säng.

Nu är det packa som gäller eftersom jag flyger till kollegorna i UK i morgon eftermiddag. En natt på hotell, en dag på kontoret och sen hem igen onsdag kväll.

På torsdag är det öppet hus/basar på skolan och på fredag har Natalie uppvisning med Funky Kidz.

Gött nog är det månadsskifte nästa vecka med en röd dag mitt i det hela, lägg till att jag tappar 1,5 arbetsdag denna veckan. Det blir fullt ös för att hinna med alla fakturor med andra ord.

Backar man tillbaka till förra veckan så hade jag jobbaktivitet i onsdags och sen drog vi till Sälen torsdag morgon och kom hem igår kväll.

Valium någon?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)