Liseberg med kusinen


I går regnade det extremt i Göteborg så det planerade besöket på Liseberg sköts upp till i dag.


Natalie fick ta plats på pappas axlar för att se ordentligt när Hugo åkte Jukebox tillsammans med sin kusin Johan och flickvännen Erica.

Det syns kanske inte jättetydligt men till vänster på bilden så är tungan svullen och det berodde på att en geting ville äta Hugos korv med bröd samtidigt som honom. Vi blev bra skrämda men ispåse och alvedon räckte, han verkar inte vara allergisk som tur är. Vi fick kanonhjälp på Gästservice på Liseberg, de var jättegulliga mot barnen och hjälpsamma på alla sätt. En vakt som studerar till läkare kom förbi och tittade på honom för säkerhets skull.

Kaninfärden var en av dagens attraktioner. 
Även jag tycker att den är jättemysig, 
väldigt fina blomarrangemang. :)


Här kollar vi på hur knasiga vi ser ut i alla skeva speglar. Detta är den enda bild jag lyckats ta på Johan och Erica på hela helgen... ha ha!

Våran lilla tjej börjar bli riktigt stor nu, hon har ändrat sig i ansiktet och man börjar se hennes ansiktsdrag mer och mer tydligt. 
Extremt söt om du frågar mig! :)

Kommentarer

Bettan sa…
Stackars Hugo! Hoppa det gått över nu!
Och det hade jag kunnat tala om för dig för längesedan att Natta är jättejättesöt..
Förresten, det har jag nog.. ;)
Kram
Fummlan sa…
Tur han inte var allergisk. Själv vågar jag knappt gå ut lägre. Hoppas kunna överleva tills bäbisen kommer iaf.

Håller med både om att hennes drag börjar bli tydligare och att hon är väldigt söt. Kram
Anonym sa…
Så roligt att läsa om både bad på klippor och Lisseberg att dom har så kul.Hoppas allt är väl med tungan
Kram Gean
Anonym sa…
Vad läskigt... tur att han inte var allergisk.. Kram Märith
Josephine, 16 sa…
Jag har det läst den här bloggen ett bra tag nu och det var så roligt för samtidigt som ni var på liseberg, var jag där med min familj. Jag och min familj åkte Collorado (stavning) med din man, Hugo, Erica och Johan! Hugo blev nog blötast av oss alla. Hoppas ni hade det fortsatt trevligt där!
Jenny sa…
Hej Josefine,
Vilket sammanträffande och kul att du skriver en hälsning här! Hugo hälsar med ett leende att idag blev vi väldigt blöta igen men då åkte vi inte karusell...
Hälsningar Jenny
Jenny sa…
Hej Josefine,
Vilket sammanträffande och kul att du skriver en hälsning här! Hugo hälsar med ett leende att idag blev vi väldigt blöta igen men då åkte vi inte karusell...
Hälsningar Jenny

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)