Pannan läker fint

Så här fin ser Natalies panna redan ut! Om man tittar noga så ser man att huden i mitten ser nästan helt frisk ut. Det är vinsten av att "lägga tillbaka" den hud som skavts loss. Om man lyckas lägga den bra så växer den fast igen och då läker det väldigt mycket snabbare och snyggare. Det är väldigt plågsamt att genomföra, Natalie skriker som en tok och vill slippa. Jag känner hur det skär i magtrakten när jag gör det men det är som sagt värt det några dagar senare. Denna gången var det dock inte jag utan hennes resurs på förskolan som gjorde det. Så dagens tips är: försök lägga tillbaka huden om det går.

I morgon är en viktig dag i kalendern! 4 juli..... Ullevi..... barnvakt..... Madonna! Jag som inte gått på många konserter i mitt liv ser verkligen fram emot detta. Jag skiter fullständigt i de dåliga recensionerna hon fått. Det är ju Madonna! Jag har svårt att tro att jag skulle bli besviken. Minns fortfarande hur vi stod där hela familjen utanför Ullevi för tre år sedan och lyssnade på U2. Vi såg en liten bit av den enorma skärmen bakom scenen men framför allt så hörde vi musiken, underbart! Vi hoppas att de kommer hit igen för då ska vi skaffa barnvakt och lyssna från INSIDAN! Älskar U2...

Kommentarer

Unknown sa…
Oj, vad fint det ser ut! :-)

Ska ni gå på Madonna! Häftigt! Hoppas hon gör en rejäl uppryckning från Köpenhamn! Och att utrustningen klarade sig efter att långtadaren välte!

Och behöver ni barnvakt framöver, så kanske vi har en lösning ;-)

Kram
Jenny sa…
Ja jag hoppas också att ljudanläggningen överlevde olyckan. Hörde ryktet gå igår: Madonnas långtradare med ljudanläggning välte på E6'an och blockerade i flera timmar....
Barnvaktsgrejer låter helt klart intressant! ;)
Kram Jenny
Unknown sa…
Våra bärgarvänner var med och såg förödelsen men det löser sig säkert! :-)

Vi får höras om barnvakteriet per telefon ;-)

Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)