Madonna Ullevi 4 juli 2012

Hon klev på väldigt sent, var det för att det skulle bli mörkare? Det var segt att vänta men kul när det kom igång. Vi satt högt upp så vi hade kikare med oss. Det som var dåligt var att ljudet studsade där uppe så vi hörde allt med eko, ingen bra musikupplevelse mao. Däremot en jäkla bra show! Hon får en svag fyra av mig och bäst var Like a prayer, då stod hela Ullevi upp och sjöng, klappade händerna och dansade! :)

Jag la mig närmar 02 i natt och klev upp 06 så det var inte helt lätt att komma igång. Några koppar kaffe senare höll jag dock högsta hastighet större delen av dagen på jobbet eftersom jag hade massor att göra. Ibland är det bra att ha mycket att göra för då hinner man inte känna efter!

Ja just det. Detta är första gången vi har barnvakt som lägger Natalie och det gick toppenbra. Vi var inte ett dugg oroliga eftersom det var en person som känner henne mer än väl. :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)