Baddax

Natta badade i förmiddags och med undantag för vänster knä så ser det ok ut. Vi stack några blåsor på höger fot som jag hoppas läker fort nu, den är inte så fin just nu.

Nu är det jag som tar ett bad i lugn och ro med låst dörr. "ska du bada i MITT badkar?" sa Natalie och sen kom tusen frågor. Åh så skönt att låsa dörren och veta att ingen stör. Hon hade förmodligen stått bredvid kanten och tjatat om hon fick!

Lite mörk choklad, ett gott rött vin (Allesverloren) och kokos-kitet står på badkarskanten. När jag köpte det turkosa nagellacket tänkte jag "fräscht och somrigt". När det sitter på mina tår tänker jag "this is SO NOT me...". Vill du ha det? :)

Kommentarer

Anonym sa…
Härligt Jenny!!! Ser skönt ut och nagellacket är snyggt, det är kul med färg. Bra att du unnar dig lite gott själv också :) Kanske dags för systerspa snart igen? Kram!
Anonym sa…
Det är visst snyggt Jenny, jag har det på mina tånaglar också =). Skönt med lite egentid! Kram Märith
Bettan sa…
Så härligt! Och så gott :)

Kramen
leaS sa…
Härligt! Min Ebba hade älskat det nagellacket. Hon vill ha alla tokiga färger man kan hitta. På fötterna kan alla färger passa ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)