Det var party igår

Vi började med ett besök på Valhallabadet där vi bastade och badade kallbad om vartannat. När vi fixat till oss åkte vi till El Corazon för att äta lite tapas - supergott! Efter ett glas rött på SoHo kom vi fram till att det var för långsamt och lugnt där så vi gick vidare och hamnade på The Flying Scotsman och där blev vi kvar. Längre än väntat om du frågar mig.... Jag la mig klockan fyra i morse. :)

Skarpa bilder på spektaklet saknas, det funkar inget vidare att ta kort i mörka lokaler med en iPhone, den fixar inte att fokusera. Jag sticker in huvudet längst till höger. :)

Sofia fick en sprakande partydrink av Syliva i för tidig födelsedagspresent. Det roligaste med den var egentligen att bartendern inte fixade att tända den. Han eldade och skrapade och hade sig och Sofia och jag sa unisont "vänd på den, du måste vända på den" men han trodde inte på oss. "Tro mig, jag har barn" sa Sofia till honom. Han såg lite sur ut och svarade något i stil med "ja ja, fixa den själv då" och det gjorde vi på några sekunder. Dessa ungdomar... ha ha!

Vi lovade varandra dyrt och heligt att det inte ska ta för lång tid innan vi träffas igen. Senast jag var ute med det här gänget var fyra år sedan, det är gräsligt länge sedan. Jag har lovat mig själv att bättra mig!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)